Svårt med orken.

Jag som verkligen hade tänk komma iväg och köra ett benpass på gymmet ikväll efter jag lagt Hugo, men hur tror ni de gick? Istället sitter jag här i soffan mätt efter kvällsmaten och trött som bara den, jag finner det verkligen så svårt att orka iväg efter barnen somnat.
Anmälde mig iallafall till ännu ett lopp idag, fem km som springs här i Alingsås.
 
Dagen har gått i rasande tempo, dagislämning, besök på öppnaförskolan,hem för mat och sovning för Hugo, hämting och vidare till en kompis på kaffe sedan hem igen för lite mat innan vi traskade mot tåget och mötte Johan som kom hem från jobbet.
Jag gillar verkligen när dagarna går fort fram, att sitta och vänta av tiden är bland de värsta jag vet.
Jag misstänker att jag inte kommer ur soffan mer ikväll alls.
 
Godnatt, ha en fin kväll kära du.
 
Åh vad jag älskar denna årstiden!

Kommentarer
sofie

ja våren är ju så underbar, jag kan inte få nog av alla fina blommor som blommar nu! jag skulle aldrig någonsin orka iväg efter att barnen somnat, så jag är väldigt imponerad över dig att du ens tänker tanken att träna då!

2013-05-22 21:26:42
URL: http://blomstertappan.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0