Aktiviteter från morgon till kväll.

Oj vilken hektisk dag.
Jag har försökt trycka in allt jag hade velat portionerat ut ut under lovet på en endaste dag känns det som :)
Öppnaförskolan, lekdate hemma med halloween-pyssel och avslutningsvis en halloween-fest.
Barnen fick göra små kort, det bakades läskiga spindelchockladbollar, gjorde en pumpa och målade oss läskiga i ansiktet.
Både jag och barnen är helt slut och de däckade totalt i sina sängar nyss efter att vi precis kom hem från festen, så inatt borde de sova som stockar efter all händelse denna dagen.
 
Jag kommer med största sanolikhet somna på soffan i mitten av idol, helt slut morsa - Godnatt på er.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0