Att prioritera.

Godmorgon.
Jag har så mycket i huvudet just nu så det är inte klokt! Det är matteprov, ordkunskap i svenska med ca 148 ord och lära sig, samt  en inlämmning i engelska. Jag känner lite så att man kan inte briljera på allt utan man får prioritera vad som är viktigast och jag har valt att ägna mig åt matten.
Livet är ständigt fullt av prioriteringar iofs, men jag hade önskat att jag kunde ge 100% på allt.
 
Annars väntar en förändring idag, jag ska både klippa och färga håret hos en som utbildar sig till frisör. Därför kommer jag endast behöva betala 300kr för detta, annars går ett sådant besök för mig med mitt hår på ca 2000kr (så pga det besöker jag aldrig frisören)
Ska bli kul, får se hur jag ser ut till kvällen helt enkelt ;)
 
En liten favoritbild från förr, sammanfattar mig så bra - barn och hundar runt omkring <3
 
 
 
 

Kommentarer
sofie

vad roligt att gå till frisören, jag gör det också på tok för sällan. Men det är ju sådan lyx när man väl sitter där och blir ompysslad!

2013-11-20 22:30:23
URL: http://blomstertappan.blogg.se
Sandra

Så himla fin bild :)

2013-11-23 10:04:20
URL: http://libelli.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0