En ärlig kärlek.

Herregud så dagarna rinner iväg, helt otroligt att imorgon är det redan efterlängtade fredagen igen.
Man hinner knappt sätta sig ner och andas vissa dagar, de svischar verkligen förbi i ett rasande tempo men det gillar jag.
 
Sitter här i soffan med min fyrbenta vän alldeles tätt intill mig, tänk att hon redan funnits vid min sida i över åtta år?
Att hon var en liten boll som fick plats i min bröstficka när jag hämtade hem henne. Och tänk allt hon fått se mig genomgå, alla gånger jag gråtit och hon suttit troget vid min sida.
Tänker man på kärleken från husdjuren så blir man verkligen alldeles varm inombords, för det är något speciellt och otroligt ärligt med deras kärlek.
De älskar dig villkorlöst trots alla dina misstag du gör i livet, ibland tror jag vi kunde lära oss en hel del från våra hundar faktiskt.
 
Älskade Tilda:
 

Kommentarer
Anonym

Älskade lilla Tilda. Kommer du ihåg när Turbo sprang på henne? Eller när man passa henne så skulle hon alltid ligga och sova på ens bröstkorg. =)

2013-11-08 07:10:51
Marie

Älskade lilla Tilda. Kommer du ihåg när Turbo sprang på henne? Eller när man passa henne så skulle hon alltid ligga och sova på ens bröstkorg. =)

Svar: Ja hon har sina egenheter <3 Ja fy, hon svimmade ju då, det var hemskt!
Emmelie

2013-11-08 07:11:56


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0