Hans dag.

Vilken fin dag vi hade igår på Hugos födelsedag.
Det öppnades paket och han blev nog lika glad för det mesta faktiskt, favoriten måste nog ändå varit trehjulingen som han fick ärva från sin kusin Nea.
Bilmatta, bilar, arbetsbänk, böcker, fina kläder var lite av de saker han fick igår.
Från oss fick han en pippi ryggsäck och en del annat, faktum är att jag dessutom köpte hälften av sakerna begagnat , perfekt! Måste det vara nytt liksom? Jag tjänade en rejäl slant på att fynda böcker för tio kronor och jag tror definitivt inte Hugo ser någon skillnad.
Nu blir han nog firad på förskolan idag med, sen väntas ett stort släktkalas i början av december för att fira båda barnen.
 
Godmorgon!
 
 
 
 
 

Kommentarer
michaela- mamma till tre 💗

åh. tänk att han är två år nu. stora lilla killen med de finaste och gladaste ögonen jag sett ♥

Svar: Går så galet fort, lilla Hugo två år ! Kan inte förstå att Ebba hon fyller snart fem och börjar skolan efter sommaren :O
Emmelie

2013-11-18 13:29:02
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0