Hoppas på sömn.

Är det något jag älskar med nya hemmet så är det lampan som vi fick i inflyttningspresent av Johans föräldrar.
 

Godkväll, jag känner att bloggen blivit minst sagt lidande det senaste dagarna men jag har helt enkelt minimalt med tid med heltidsstudier, barn, hundar och hem som ska skötas.
Hugo sover oroligt redan nu och vaknar och klagar på att han har ont i munnen, stackarn har små blåsor som med största sannolikhet svider en hel del på honom. Jag hoppas dock innerligt på lite mer sömn inatt än den som var, sömn är nämligen något jag verkligen behöver inför morgondagens matte prov.
Skulle bara kika in och önska er en godnatt, och håll en tumme eller två för att vi slipper få sjukstuga och att det går väl för mig imorgon på matten.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0