Julbord, pyssel och gemenskap.

Godmorgon lördag.
Idag står en hel del på schemat och det känns faktiskt riktigt skönt att ha lite grejer planerade.
Mina fransar ska återigen fyllas på, det är något jag valt att göra för mig själv varje månad och det är grymt snyggt och sparar samtidigt tid eftersom jag slipper sminka mig.
Senare i eftermiddag så ska jag ta med mig barnen på pyssel tillsammans med ett helt gäng mammor och barn, dessutom avslutas hela kalaset med årets första julbord.
Jag är inget större fan av maten under julen egentligen, det jag gillar är väl mer gemenskapen man oftast samtidigt har med nära och kära, kan ju ha med att jag är vegitarian och missar en hel del som oftast finns på bordet.
Vad säger ni, hiss eller diss?
 
Önskar er alla en fin lördag.
 

Kommentarer
Sandra

Jag fullkomligt älskar julbordet! Men det är väl inte konstigt med tanke på att jag älskar mat. Fint att du skall på mamma- & barnträff. Hoppas Ni får en underbar lördag tillsammans!

Svar: Tack, vi hade jätte mysigt och jätte högljutt med typ 20 barn i olika åldrar :) Lär somna gott ikväll ;)
Emmelie

2013-11-23 10:03:21
URL: http://libelli.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0