Kvalitetstid med barnen.

Orden vill sig inte fram men i huvudet snurrar alla tankar runt, runt, runt.
Denna meningen har jag suttit framför mig med i flera minuter nu, det är så mycket jag vill få fram men det tar stopp vid tanken och jag kan inte sätta ord på allting.
 
Jag ser fram emot min korta dag i skolan idag och hämta hem barnen redan vid lunchtid och förhoppningsvis få lite kvalitetstid med dom tillsammans. Ja för det är något jag verkligen uppskattar, att tillsammans göra något som man inte hinner de vanliga långa dagarna. Förhoppningsvis så är vädret på vår sida, för isåfall passar vi nog på att få mängder med frisk luft för det behövs för att de ska hålla sams och jag tror även på att de håller sig bättre friska av det.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0