Tiden som bara går och går.

 
Godmorgon fredag!
Idag har jag stor lust att strunta i allt vad studier heter och bara stanna kvar hemma, det är inte ofta jag känner så faktiskt men det är bara att trycka det känslorna åt sidan och köra på istället.
Jag tror det är sömnbristen som spelar in såklart.
 
I eftermiddag väntas det en träff med en kompis som är barnvakt till en liten bebis, vi tänkte köra på och göra ordentligt fredagsmys i form av tacos.
Det slog mig precis att vår ettåring på söndag kan stoltsera med TVÅ hela år, vart tusan tog de åren vägen?
Hur är det möjligt att tiden så fort man får barn börjar gå i ett sånt rasande tempo?
Livet förändrades verkligen radikalt till det bättre när jag som 22 år gammal blev mamma för första gången, herregud vilken omställning och vilken kärlek <3
 
Nykläckta barn som pryder väggen med en födelsetavla från formeli .
 

Kommentarer
sofie

Det är helt galet så fort tiden går, känns som om den la in en högre växel sen man fick barn och det är ju egentligen då man vill att tiden ska gå extra långsamnt!

2013-11-15 21:10:07
URL: http://blomstertappan.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0