Älskar ränder.

 
Det blev något tokigt med inlägget när jag skulle publicera imorses, så det uppdaterades utan någon som helst text.
Jag är i vilket fall som helst helt förälskad i nya cirkus kollektionen från pop, tur i oturen att det inte finns någon butik här i stan alltså. Pyamasen med stjärnor fick följa med mig hem från allum i söndags och bli Hugos första födelsedagspresent iallafall. Sen misstänker jag att den nyöppnade villervalla butiken kommer tjäna en slant på mig inför två kommande födelsedagar och sedan jul.
 
Vi försöker fördriva tiden på bästa möjliga sätt här hemma men det är svårt!
Regnet öser ner och barnen har feber som kommer och går. Jag som längtade så efter lov börjar istället längta till skola och vanliga rutiner igen. Blir dom bara helt friska så kommer vi säkert ha det jättemysigt på hemmaplan<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0