En god bit på väg.

Jag är så himla trött om kvällarna, ser nog riktigt sliten ut nuförtiden alltså.
I helgen ska jag försöka mig på att ha ett litet hemmaspa med ansiktsmask, långt bad med inpackning, måla naglar osv. Ingen kul känsla att både känna sig trött/stressad och samtidigt mötas av i spegeln och se att det inte bara känns utan också syns.
 
I eftermiddags så kom Becka hit och började hjälpa mig att fixa lite mer i Ebbas rum, det kommer bli så himla fint när det är klart! Väggdekoren är på plats och blev en riktigt färgklick i rummet och under sängen där hon har sin tv och myshörna finns nu en matta, lite matchande kuddar och den där ljusslingan som jag köpte för ett tag sen ger härligt sken. Långt ifrån klara men en god bit på väg!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Sandra

Åh, så himla fint!

Svar: Ja en liten bit på väg iallafall :)
Emmelie

2013-10-16 21:33:54
URL: http://libelli.se/
Frida

Jätte fint!

Svar: Tack så hemskt mycket :)
Emmelie

2013-10-21 05:35:25
URL: http://www.friidas.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0