En väldigt tidig start på dagen.

Godmorgon till ytterligare en vabbdag.
Igår var Hugo mycket piggare med lägere feber och idag likaså, så nog är det på bättringsvägen alltid.
Jag hoppas kunna gå tillbaka till skola imorgon igen, för även om jag håller mig uppdaterad med vad som ska göras så missar man mycket på att vara borta en dag.
Idag väntar jag mig att det kommer komma en massa hantverkare hit och fortsätta ordna det dom gjort fel med fel tapeter och skåp som inte passar in i köket. Jag längtar innerligt tills det är klart så man har större chans att komma i ordning här hemma.
 
Klockan är sex och Hugo har vart igång sedan femtiden, jag är helt slut redan..
Blir spännande och se vad denna dagen har att erbjuda - godmorgon.
 
Soluppgången vid vårt gamla hus är en av få grejer jag kommer sakna.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0