Järngänget.

 
Det blev en liten utflykt till skogen iallafall, även om de inte blev riktigt så många personer som jag hoppats på från början så hade vi trevligt. Det hederliga gamla järngänget som grillade korv och avslutningsvis besökte en nyfunnen lekplats här uppe i nya området.
Känns bra att ha avslutat helgen med att göra något litet tillsammans, för nu väntar återigen en fullspäckad vecka med två(!) prov och en svenska inlämmning. Jag kan med andra ord inte sitta kvar här och lata mig, får förflytta mig till köksbordet och studierna återigen.
- Hoppas ni har haft en fin helg!
 
 
 

Kommentarer
Ida Nilsson

Det låter riktigt härligt! Gott när man liksom somnar utan oro eller spring i kroppen och känner sig nöjd och glad över dagen :)

Svar: Ja eller hur, frisk luft kan aldrig bli fel =)
Emmelie

2013-10-13 21:37:02
URL: http://idacnilssons.blogg.se/
sofie

man kan aldrig vara i skogen för mycket, det är ju så mysigt och ännu mysigare om man grillar korv!

2013-10-13 21:47:59
URL: http://blomstertappan.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0