Lite av det nya.

 
Delar av vårat nya hem.
Vi är långt ifrån klara, men vi har fått upp de allra nödvändigaste såsom sängar, kökssaker osv.
Massor av lådor kvar att sättas upp som ni ser, sen saknas allt så som hyllor, tavlor, gardiner och sånt som gör hemmet personligt. Bolaget vi hyr av har även saker kvar att fixa, som tex skåpet som saknas i köket + att tapetsera om det som blivit fel och det börjar dom med idag.
Men när detta blir klart så kommer de bli SÅ bra! Jag var rädd att allt det vita skulle kännas lite sterilt , men det känns bara luftigt och fräscht.
Inget mögel så långt ögat kan nå heller, helt underbart!
Skrämmande det var att städa ur de gamla huset då jag hittade massor av mer mögel som jag tidigare inte sett, nej det kan inte vara hälsosamt på något vis att leva i, så jag är tacksam för våran nystart även om vi just nu lever i kaos ;)
 

Kommentarer
michaela- mamma till tre 💗

åh. det ser ju hur fint som helst ut. kommer bli toppen när det är klart :)

2013-10-02 07:44:19
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/
sofie

men åh vad roligt att ni nu äntligen har flyttat in i ert nya hem! Det är ju så roligt att flytta, att få börja om att inreda. Det blir så lätt att man blir lite "hemmablind" när man bott på samma ställe ett tag, iallafall för mig!
ja men det låter väll bra med en kruka med fina höstblommor eller en krans, i allt flyttkaos gäller det att hitta småhörn eller områden där det faktiskt inte är kaos och där hemmakänslan börjar infinna sig!

2013-10-02 10:32:27
URL: http://blomstertappan.blogg.se
Viola

Bra grund. Kram

Svar: Haha vi har bara börjat på skalet liksom, mängder kvar att göra ju =)
Emmelie

2013-10-02 12:03:49
roxanna

Åh vad roligt att flytta och få börja om lite på nytt :) Flyttade i mars, ska aldrig mer flytta mitt i vintern. Förra året flyttade jag i februari - alltså all snö?! Vad tänkte jag med.. Haha! Hoppas ni kommer trivas :)

Svar: Ja det måste ju vara lite jobbigt. Sist vi flyttade så gjorde vi det i Januari, så jag vet hur de är =)
Emmelie

2013-10-02 22:46:44
URL: http://sannashem.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0