Måndag.

Godmorgon vänner.
 
En ny vecka har startat och jag känner mig något stressat för hur den ska gå med alla prov och inlämmningar.
Att ha så mycket samtidigt kan inte vara bra, hur stor är chansen att jag lyckas på båda två? Halvdant kan jag säkert klara mig, men jag vill inte vara halvdan utan jag vill alltid göra mitt bästa.
 
Jag har egentligen noll tid för bloggen denna morgonen, sängarna ska bäddas, barnen och jag ska göras ordning, frukost ska ner i magen och hundarna ska promeneras innan bussen går om 55 minuter.
Vi får höras ikväll helt enkelt.
 
Kolla vad jag fick av mina fina syster igår <3 En bukett rosor gjorda av lönn-löv, hon är bra pysslig hon.
 
 

Kommentarer
Carolina

Men vilken cool bukett!!

Svar: Ja verkligen :)
Emmelie

2013-10-14 08:29:07
URL: http://carolinas.webblogg.se
Linnéa- Mamma till Ebba & bebis i magen♥

Stressa inte ihjäl dig :)


Men så fint med "löv rosor" har faktiskt aldrig set det tidigare :)
KRAMAR

2013-10-14 08:43:33
URL: http://linneagranstrom.vimedbarn.se
Linnéa- Mamma till Ebba & bebis i magen♥

Min mamma har också haft snabba förlossningar så jag är lite lite skraj över denna måste jag erkänna. Tror vi ska plugga på hur man gör om jag föder i bilen haha! Vi har ju trots allt några mil till BB :S

Kram

Svar: Förstår jag verkligen att du är! Men kan ju vara bra och veta hur man ska gå tillväga OM de skulle hända menar jag. Spännande :)
Emmelie

2013-10-14 09:02:22
URL: http://linneagranstrom.vimedbarn.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0