Mellis i skogen.

Imorgon är det återigen dags för rutiner igen och jag kan tycka det känns lite skönt eftersom det varit så himla bråkigt mellan barnen den senaste veckan. Flytt och helt andra rutiner pga sjukdom har nog gjort en hel del, så jag hoppas att de vanliga rutinerna bidrar till bättre humör igen.
 
Imorses runt niotiden tog vi på oss ordentligt och vandrade över vägen och upp mot skogen.
Medhaven varm chocklad och lite mellis fick vi äran att sitta och äta på en stubbe. Jag misstänker att jag kommer hänga en hel del där uppe framöver, så himla skönt att slippa oroa sig för bilar och låta både barn och hundar springa fritt!
 
Dags för plugg och godnatt på er alla sedan när det är dags att krypa till sängs.
 
 
 

Kommentarer
maria eek

Så mysigt! Hugos mössa är ju underbar!

2013-10-06 20:17:54
URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0