När man inte har orken.

 
När man kommer hem sent ifrån skolan och sista lektionen var ett hårt stationspass på idrotten så är middag inget jag orkar tänka på att laga till mig själv, detta fick fungera aldeles utmärkt som substitut helt enkelt. Många gånger kan jag bortprioritera mig själv gällande maten eftersom jag är vegitarian och alltid måste laga extra mat till mig själv. Det är nog  faktiskt enda nackdelen med att inte äta som resterande av familjen gör, att man ibland helt enkelt struntar i sig själv och bara lagar till de andra.
Förövrigt lär jag väl dra på mig världens träningsvärk efter dagens pass, grymt jobbigt!
 
Nu ska jag plocka undan här hemma, krypa upp i soffan med barnen sista halvtimman innan det är dags för att natta dom bägge - Önskar er en fin tisdagskväll <3
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0