Tisdag.

 
 
Godmorgon regniga och mörka tisdag, hösten har verkligen kommit igång på allvar och hela natten har jag hört hur det smattrat mot rutorna. Mysigt om man är på insidan men mindre mysigt när man står i väntan på bussen.
Idag väntas min längsta dag, det innebär att jag inte kommer vara hemma igen förens halv sex ikväll.
Jag är otroligt tacksam att jag har en lillasyster som ställer upp och hämtar barnen tidigare varje tisdag.
 
Väldigt tyst här hemma nu, jag inser att Hugo smitit iväg till toaletten och leker med vattnet i handfatet igen, haha det är hans nya lilla grej!
Blir att börja dagen med att torka golvet och byta kläder med en blöt unge med andra ord ;)
 
 

Kommentarer
michaela- mamma till tre 💗

haha. minns att det där med vattenlek var poppis här också förut. jag lät honom oftast hållas för det innebar en lugn stund när han stod där och plaskade ;)
hoppas du får en bra lång-dag!

Svar: Haha! Så känner jag med! Men va lite väl tyst, han hade roat sig led att blöta toapapper i hela handfatet också:)
Emmelie

2013-10-22 10:09:30
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/
Anna

Här ska det diskas i tid och otid. Numera tar vi ofta av F kläderna och låter honom stå i bara blöjan. Då blir åtminstone inte kläderna blöta...

Svar: Haha ja de känns igen!
Emmelie

2013-10-22 20:25:45
URL: http://annasviktiga.blogspot.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0