Utan fungerande teknik.

Men fy vilken söndag!
Regnet smattrar mot rutorna, det är mörkt och endast tre grader varmt.
Barnen klättrar på väggarna och jag har ingen som helst lust att gå utanför dörren alls idag, men med deras energi så lär jag väl bli tvungen är jag rädd för.
Lilleman sover iallfalla sin lunch-vila nu och Ebba ligger och spelar lite Alfons på telefonen, perfekt underhållning ett par minuter när man själv är helt slut.
 
Har ni uppdaterat era iphones?
GÖR DET INTE!
Jag har väntat in i de längsta med att uppdatera för att jag har ogillat tanken på det, men sedan blev jag tvungen eftersom telefonen började bli så himla långsam. Ångrar mig kan jag lova, kameran är jätte kass, nätverket försvinner gång på gång och de enda tre har att säga är att nya uppdateringen suger och att allt jag kan göra är att försöka ominstallera den till fabriksny, får testa och hoppas på förbättring.
Helt galet var handikappad man känner sig när den inte fungerar.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0