Vabb-fredag.

Vabb var det här! Med lite febernedsättnade i kroppen så mår ju hon betydligt mycket bättre iallafall och det känns skönt. Men jag tycker det är svårt och veta hur mycket man faktiskt kan göra? Jag menar om hon vill och orkar gå ut på gården och leka så måste ju det vara okej? För hon lär ju säga ifrån så fort hon blir trött.
Hugo startade morgonen med feber han med, så lugnt som bara den här hemma vill jag lova.
 
Hoppas kunna lura hit någon så jag kan komma iväg och handla lite till kvällens fredagsmys.
Fram tills dess får jag underhålla dom på bästa möjliga vis, änsålänge har vi averkat trolldeg och gjort ljuslyktor. Men nu då? Pysseltips tack!
 
Haha, kanske dags att hämta ur ungarna från gaderoben där dom just nu ligger och knör medan Ebba spelar?
 

Kommentarer
Stina

Jag tror att barnen själva känner vad de orkar och inte orkar. Det viktiga är att det finns möjlighet att vila när de känner att de inte orkar mer. Mina barn kan köra järnet trots feber för att i nästa sekund ligga helt utslagna och utmattade. Sen kör de igen!

Svar: Ja så känner jag med!
Emmelie

2013-10-28 08:09:41


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0