Väldigt långa dagar.

Klockan fem så slår Hugo upp sina blå i vanlig ordning och jag håller på att bli galen på att ständigt gå upp mitt i natten. Jag kräver inga långa sovmorgnar, men att få sova till efter sex eller kanske ibland klockan sju ibland hade varit rena drömmen för mig. Dagarna blir så galet långa och mycket av vår vakna tid tillbringar vi uppe när inga normala människor är uppe och röjer.
 
Klockan börjar nu närma sig åtta och Johan passar barnen i badet för att få tiden att gå och jag ska passa på att bädda husets alla sängar och lägga fram nya kläder till barnen. Sen hoppas vi på besök idag så tiden kan gå något fortare än vad den gör just nu.
 
Godmorgon!
 
 
 

Kommentarer
Maolion

Mysigt :)

2013-10-12 12:02:00
URL: http://maolions.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0