Charmigt.

 
Eftermiddagens sysselsättning här hemma :)
Min plastbror tog nämligen med sig sin tatueringsmaskin och Ebba målade en gubbe på Johans ben så Mattias fick möjlighet att föreviga den. Lite charmigt är det trots allt, men jag hade ju aldrig tatuerat mig av en som bara gör de för skoj skull :)
 
Annars har vi tillbringat denna regniga dag på Ikea, fick med mig lite nya grejer hem iallafall. Lite nyheter så jag kan få ett relativt nytt badrum med matta, handuk osv och sedan massa småplock som ljuslyktor, tavelhyllor osv. Tråkigt bara att lägga allt nyköpt i en låda istället för att få ställa de på rätt plats direkt, men snart så <3
 
 

Kommentarer
Johanna Stahre Andersson

Nämen vilken snygg kille ; ) hehe

2013-09-22 21:30:57
Fredrik Reinfält

Snyggt! Hörde att han tatuerade en snygg t-rex också

Svar: Simon, nästa gång är de fan din tur!
Emmelie

2013-09-22 21:59:04
URL: http://regeringen.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0