Det går bättre.

Tisdag och därmed veckans längsta dag för mig, 08:30-16:40 och då ska jag ju ta mig hem med buss efteråt också. Det blir alldele för många timmar från barnen kan jag tycka, man kommer liksom bara hem och sedan ska de i säng igen runt sjutiden.
Först innan skolan så väntar tandläkarbesök för Ebbas del, hon är spänd och tycker nog det ska bli riktigt roligt faktiskt, knasfia som gillar sådant :)
 
Det känn så himla bra nu att det börjar gå bättre på förskolan för Hugo!
Han skriker fortfarande när jag lämnar men han lugnar sig tillräckligt fort för att kunna vinka i fönstret med hängande läpp. Innan var vinka inte ett alternativ för då fick de hålla honom för att han var så hysterisk.
Äter bra, sover okej och gnäller inte mer än vanligt under timmarna där.
Det gör de hela lite lättare att vara ifrån dom då, även om jag saknar de bägge som bara den!
 
 
Älskade, underbara, bestämda du <3
 

Kommentarer
Cissi

Skönt att det går bättre med lämningen iaf, aldrig kul att läman ledsna barn, även om resten av dagn oftast blir bra...

2013-09-03 10:37:48
URL: http://nastanperfekt.blogg.se
eva

Åh va skönt att de börjar bli lättare att lämna Hugo.
Måste vara fruktansvärt att lämna sina barn när de gråter sådär..
Jag har haft sån tur så mina barn har direkt aldrig blivit ledsna, de har hänt nån gång men gått snabbt över.
Är inte avis på er stackars mammor som får gå ifrån era små ledsna barn ❤
Du är stark Em, pluggandet kommer du snart in i, stor omställning för både dig och barnen nu.
Kramar

Svar: Ja ledsen är han ju än när jag lämnar och börjar skrika redan när jag närmar mig :( Men dom säger de går bättre och han är inte alls lika hysetrisk längre. Så jag börjar kunna slappna av mer och mer. Kram
Emmelie

2013-09-04 06:33:35
URL: http://Mammabohman.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0