En lättnad.

Vilken härlig start på veckan!
Det var nämligen första gången jag lämnade Hugo utan att han gallskrek efter mig när jag gick.
Dessutom hade det gått bra hela dagen och han hade varit inte det minsta ledsen och frågat efter mig. Det har verkligen varit en pärs att lämna honom gråtandes och vetande att han haft jobbigt att komma in i det, jag är så himla tacksam att det börjar vända äntligen.
Första provet som jag gjorde lyckades jag dessutom kamma hem alla rätt på, så en övervägande bra dag helt enkelt.
 
Ja, tills jag hämtade hem barnen och märker alldeles för välbekanta blåsor på Hugos händer/fötter och rumpan, höstblåsor IGEN?!
Ringer och rådfrågar sjukvårdsupplysningen och får till svar att man minann kan ha de fler än en gång.
Han är symtomfri än så länge men smittas dessvärre ändå, därför blir det att hålla honom hemma och hoppas han slipper bli så himla sjuk som han blev senast - Håll tummarna!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0