En stänga av knapp?

Brr vad kallt det är här hemma.
Jag snålar med med värmen som bara den och det märks på övervåningen vill jag lova. Ännu en fördel med att flytta blir att slippa tänka på att värme och varmvatten faktiskt kostar massor av pengar
(eftersom det ingår i hyran), jag ska dra på och ha riktigt varmt och mysigt inne och passa på och bada vareviga dag bara för att jag kan ;)
 
Börjar morgonen med att depserat hitta en knapp för att stänga av mina egna öron (går sådär) Hugo har nämligen en väldigt stark vilja och det skriks i högan sky nu eftersom hans favoritflingor är slut. Det är bra och veta vad man vill, men han får gärna vänta med att visa sin vilja innan klockan sju på morgonen ;)
 
Får fortsätta här hemma, hoppas ni fått en lugnare start på torsdagen än jag fått - godmorgon föressten!
 
 
 

Kommentarer
Madeleines.se - Fotoglad Tvåbarnsmamma

Tilbords heter kedjan, tror att den är norsk? Men märket finns säkert i Sverige också, det ska tydligen vara "orginalet" av dessa kulor :D

Kram

2013-09-26 20:22:39
URL: http://madeleines.se
Amanda

Hihi! ja de har allt starka små viljor!
Kram!

Svar: Eller hur, lite för starka viljor ibland kan jag känna :)
Emmelie

2013-09-26 21:43:56
URL: http://aochmflyttarin.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0