Fredag den trettonde.

Aldrig att jag behöver ställa alarmet på telefonen i den här familjen...
Vi har ju en Hugo som envisas med att vara galet morgonpigg och galet bestämd på att gå upp. Att säga nej och och försöka vägra gå upp funkar inte vill jag lova, nej vår pojk är morgonpigg som bara den och bestämd också.
 
Fredag, så himla skönt och välbehövligt med lite ledighet och tid med mina fina barn.
Inga planer för helgen men ungarna brukar hålla oss sysselsatta om man säger så :)
Idag ska jag ringa och kolla om vi får möjlighet att komma till radhuset och fixa på uteplatsen innan vi får nyckeln, det är nämligen helt igenvuxet av buskar och vi kommer ha tillräckligt att fixa med på insidan när vi väl är där.
 
Önskar er alla en härlig fredag och ingen otur på otursdagen, nu får ni fasen bli bättre på att visa att ni finns och läser, det är tomt bland kommentarerna och det är otroligt trist...
 
 
 
 

Kommentarer
Viola

Hoppas ni kan få tillgång till uteplatsen redan nu. Ett tips är att köpa crocus, vitsippor el tulpanen och trycka ner i gräsmattan. Det blir en uppskattad överraskning på vårkanten. Ni kommer få det toppen där! Tänk va roligt att få ställa in möbler och hänga upp tavlor i ett helt nygjort hem. Det är ni värda! Vi pratade om att ses men jag vet inte vart veckorna tar vägen. hör av dig om du vill bolla något. Fre 27/9 drar barnpassningen igång igen, då kanske vi ses?! Stor kram!

2013-09-13 17:59:18
michaela- mamma till tre 💗

mmm...visst är det underbart med morgonpigga barn! men imorgon är det ju lördag så då får du nog sovmorgon ska du se ;)

trevlig kväll på dig vännen ♥

2013-09-13 19:21:28
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/
Malin, Gravid med tvillingar

Trevlig helg på er :)

2013-09-13 20:26:21
URL: http://Malinhedblom.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0