Fredag, igen!

 
 
Lite av den här känslan har jag i kroppen denna morgonen.
Jag vet att alla kanske inte tror på mig fullt ut, tror att jag kommer klara nå mina drömmar, många gånger tror jag inte att jag kommer klara det själv ens. Samtidigt blir jag så grymt taggad att visa er som inte tror på mig att ni har fel och att jag kan nå precis hur långt jag vill.
 
Så med den känslan startar jag fredagen och avslutar min vecka i skolan, kort dag och jag ser fram emot lite välförtjänt ledighet här hemma. - Godmorgon på er finisar <3

Kommentarer
michaela- mamma till tre 💗

klart att du KAN vännen! kan inte se en enda anledning till varför du inte skulle kunna? heja heja ♥

Svar: Jag får kämpa som bara den, drömmen känna så långt bort bara. Tack för att du tror på mig <3
Emmelie

2013-09-20 09:24:10
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0