På högvarv i mitt huvud.

Veckans längsta dag är gjord och jag misstänker att resterande delen av veckan kommer gå i ett himla tempo. Packa, plugga, hålla hemmet ifrån att falla ihop och därimellan ta hand om barnen, det är mycket nu och jag ser fram emot att slippa stressen när flytten väl är överstökad. Som det är nu så går allting på högvarv innuti och jag vill bara komma till ro och andas ut, men om max två veckor så har vi flyttat och då kör vi en nystart här i livet.
 
Fram tills dess är det bara och bita ihop och försöka få allting gå runt, det gäller att inte stanna och känna efter bara ;)
Kryper ner i soffan jämte mina två hårblollar och försöker få tankarna på annat - natti.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0