Packa!

Idag är det dags, nyckeln till nya hemmet hämtas och vi har bara en natt kvar att tillbringa i detta huset.
Tänk så mycket vi upplevt här?
Ebba var bara ett när vi flyttade hit och hon har hunnit börja förskola , bli storasyster och vår familj har utökas med lite fler djur också ;)
Jag hoppas såå att nya stället håller de mått jag hoppas på, mest nervöst är det om hur området är. Men har pratat med folk som bor där och fått till svar att det är lugnt med mycket barn, så håller alla tummar att det stämmer.
 
Idag är det packning som gäller, jag är ledig från skolan och ska begrava mig i lådor. Undrar helt ärligt om jag hinner klart?
Bara att satsa gärnet och hoppas på det bästa helt enkelt.
 
Ser fram emot att sätta upp dessa i deras rum sedan när flytten över och vi börjar komma i ordning.
 

Kommentarer
stin

Hejsan!Så roligt för er att slippa mögelhuset, önskar er lycka till av hela mitt hjärta!!!!

2013-09-27 08:18:18


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0