Åh nej!!

Dagen blev inte alls som planerat, barnen började kräkas igår kväll och har sedan fortsatt hela natten. Tusen känslor i kroppen eftersom jag lider av emetefobi (rädsla för att spy). Jag försöker tänka att det faktiskt inte är säkert att jag blir drabbad, att de kan vara någon som typ av magsjuka som inte smittar lika lätt över till vuxna men tankarna lugnar mig inte alls.
Jag som hade sett fram emot att jobba lite extra nu under påsklovet, hade blivit bokad för idag men fick ringa och avboka detta så fort allt drog igång här hemma igår.
Håll nu tummarna att vi slipper skiten som barnen haft!
 
Det får bli en hemmadag i soffan, sanera hemmet och låta tvättmaskinen gå varm och hoppas att dagen går ganska fort trots allt.
Jag lär väl hänga en del på tradera och kolla efter mina fynd, jag är en typisk periodare när det gäller det och just nu budar jag hem lite fynd till barnen.
 
Har fortfarande detta underbara set i storlek 92 att sälja om någon är intresserad? Något liten i storlek kan jag tycka.
 

Kommentarer
AnnasViktiga

Stackare! Både du och barnen. Var noga med handhygienen, men det vet du ju redan. Hoppas de små kryar på sig fort och att du slipper!!!

Svar: Ja jag är supernoga. Nu har sambon haft en lätt variant av det inatt - hoppas jag slipper!
Emmelie

2014-04-14 21:58:33
URL: http://annasviktiga.blogspot.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0