Bloppis?

Godmorgon torsdag!
Så otroligt skönt att starta veckan på tisdag, på så sätt så känns veckorna mycket kortare och jag slipper tisdagskänslan som ofta brukar vara ganska jobbig andra skoldagen. Då blir tisdagen måndagskänsla och den är betydligt bättre än tisdagens känlsa. Jag läste någonstans att folk upplever mest stress och känner sig mest deppiga om tisdagar, så jag kanske är som majoriteten ;)
 
Jag har ju en del kläder här hemma, mestadels från Hugo men en del från Ebba med. Skulle det vara intressant med bloppis? Alternativt att ni skriver en kommentar med mailadress så skickar jag bilder. Storlekarna är ju mycket 86/92 och en del 104/110, tråkigt om kläderna blir liggandes och ej kommer till anvädning någon annanstans.
 
Dags att speed-städa hemmet här hemma innan vi vandrar ut mot bussen, ingen ro och ingen vila här inte - Ha en fin dag och tack för responsen på gårdagens inlägg, så himla skoj när ni lämnar avtryck!
 
Lite av godbitarna från gaderoben, byxor från nova star stlk 86
 

Kommentarer
Evelina

Jag vill gärna se kläder , har pojke med storlek 98-104
Och får snart en liten pojke (om två veckor)till :)

2014-04-24 12:55:20
Evelina

Jag vill gärna se kläder , har pojke med storlek 98-104
Och får snart en liten pojke (om två veckor)till :)

Svar: Tyvärr har min son börjat ha 98 nu, men bebiskläder kan finnas :)
Emmelie

2014-04-24 12:55:28
michaela- mamma till tre 💗

hur är NS-jeansen i storlek? de ljusa här gillar jag massor!

Svar: Alltså NS är ju lite stora oftast. Men de har ett litet hål på knät, men de tänker man inte så mycket på :)
Emmelie

2014-04-25 10:39:25
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0