Ingen vanlig dag.

Idag är ingen vanlig dag för det är min 28års dag, hurra, hurra, hurra ;)
Nej jag är inte jätte imponerad över mina egna födelsedagar längre, det känns som om man slutade fira ordentligt för många år sedan. Det uppmärksammas med lite kaffe och fika och det är det som är huvudsaken, att få träffa nära och kära . Lite i hemlighet så drömmer jag om att kanske bli ordentligt firad, men det kan vänta tills jag fyller 30 ;)
 
Teatern igår var rolig, men det blev sent och studierna blev lidande. Jag har inte övat alls på mitt engelskaprov och inte arbetat på i matten trots att jag behövde. Får lite smått panik över hur det ska gå idag faktiskt?
Efter skolan idag så kommer en tjej hit och fotograferar mig och barnen inför ett repotage som jag medverkade i skolan, ska bli spännande och förhoppningsvis blir det några bilder jag kan få ta del av senare. Kan bli skoj eftersom jag oftast inte befinner mig framför kameran utan hellre bakom, men dagen till ära så visar jag mig själv för en dag ;)
 
Önskar er alla en fin start på denna fredag.
 

Kommentarer
sandra

Åh, stooort grattis!!!!!!

Svar: Tack ❤️
Emmelie

2014-04-04 09:00:44
URL: http://libelli.se
Mammalola

Grattis!

Svar: Tack ❤️
Emmelie

2014-04-04 10:05:24
URL: http://livsviktigt.vimedbarn.se
Lina

Grattis på födelsedagen :)

Svar: Tusen tack ❤️
Emmelie

2014-04-04 10:21:07
URL: http://helbraflinga.blogg.se
Therese

Grattis på födelsedagen!!! Jättefint kort på dig, va lika du och Ebba är. :-)

Svar: Tack så mycket ;) ja det sägs att hon är lik mamma men söt ändå , haha
Emmelie

2014-04-04 18:25:33


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0