Naturen.

Ligger nerbäddad med datorn på magen, kom nyss in från en kvällspromenad mitt i skogen. En massa promenadstigar i olika längder där man oftast inte möter en endaste människa och man är verkligen mitt i skogen. Hundarna kan springa lösa och man får njuta av lugnet ett par minuter och jag och min vän knatade på i lite över fem kilometer ikväll och det är bra jobbat för mig som gärna annars lägger mig i soffan efter barnen somnat.
Jag fortsätter så länge jag tycker det är roligt men kommer inte göra det till ett tvång, jag vill njuta och inte känna att det är ett tråkigt måste.
 
Ska lägga mig och kolla något avsnitt av Greys Anatomy, sedan inser jag att det är dags att sova inom snar framtid om jag ska orka mig upp imorgon för att göra en sista dag innan vi satsar på långledigt igen.
 
Återigen helt klart det bästa med att ha flyttat hit - närheten till naturen <3
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0