Rätt årstid.

Startar morgonen med att i lugn och ro få dricka kaffe och bädda barnens sängar medan dom fortfarande sover, ja varför sova i sina egna sängar och rum när man sover så mycket skönare på soffan eller i mammas och pappas säng? <3
Tre dagar i skolan denna veckan, sedan är vi återigen långlediga och jag hoppas vädret fortsätter vara såhär skönt så man kan vara ute hela dagarna. Barnen är sådär riktigt smutsiga när de kommer in om kvällen, ett bra tecken att se om de har haft roligt tycker jag, igår var tillochmed fötterna smutsiga efter att de sprungit barfota på baksidan och haft vattenkrig - underbara sommar som äntligen närmar sig!
 
Får så mycket mer energi när denna årstiden börjar, vackert ute och den friska luften gör verkligen underverk för humöret vill jag lova. Jag ska bli bättre på att börja att gå ut och promenera mer och verkligen njuta av vädret på ett annat sätt, här uppe finns ju dessutom många promenadstigar i skogen så hundarna kan springa lösa samtidigt.
 
Ha en underbar start på veckan och glöm inte att lämna lite avtryck ibland <3
 
Utanför oss växer dessa underbara blommande träd<3
 
 

Kommentarer
Linda Jungarå - FOTOGRAF STUDENT FILMNÖRD SKÖNHETSJUNKEY MUSIKFREAK ROMANTIKER

Åh va härligt det är med alla blommande träd!

2014-04-28 17:43:38
URL: http://www.jfotografi.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0