Stress...

Jag borde städa, jag borde plugga men istället tänker jag ta med mig datorn in till sovrummet och kolla på några avsnitt Greys anatomy innan jag somnar.
Jag känner sådan stress för framtiden - vad tusan ska jag göra i höst?!
Kommer jag in på sjusköterskeutbildningen?
Vad fasen gör jag annars?
Tankarna mal runt i huvudet samtidigt som man har vardagen med allt vad det innebär och nu den senaste veckan av magsjuka som finns mitt i bland mig hela tiden ger en konstant psykisk stress  och det har gjort att jag dragit på mig magkatarr. Har aldrig lidit av sådant förut, men man blir så påverkad när man inte riktigt vet vad som väntar runt hörnet, känner ni igen er?
Måste lära mig varva ner, äta mer regelbundet och mild mat - lättare sagt än gjort.
 
Önskar er alla en godnatt <3
 
 
 

Kommentarer
Mammalola

Ja jag är likadan. Kan inte njuta av ledighet tex om jag inte vet vad som ska hända efter den. Som vid alla mina föräldraledigheter, har ju aldrig varit ledig från något eller haft något givet att komma tillbaka till.

2014-04-23 07:33:29
URL: http://livsviktigt.vimedbarn.se
Malin - mamma till Alice

Sv: ja visst är det okej att kliva upp vid 6 men när hon vaknar vid halv 5-5 då är det lite kämpigt att kliva upp :/ men idag fick vi sova till kl 6 iaf ^^

Svar: Ja vi har också haft sådär grymt tidiga morgonar, så jag vet hur de är =)
Emmelie

2014-04-29 06:34:29
URL: http://malinjennywestman.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0