Två och ett halvt år sedan sist.

Och så var denna dagen avklarad med högskoleprov mellan 08:30-16:15 och min hjärna är helt slut. Man anstränger sig till hundra för att inte missa några viktiga detaljer så jag går lite på sparlågan nu känner jag. Svårt som bara den och helt ärligt så chansade jag mig igenom det mesta genom att köra uteslutningsmetoden. Visst försökte jag så gott jag kunde men det var otroligt svårt att förstå vad dom faktiskt var ute efter många gånger. Nåväl, en erfarenhet rikare och resultatet kan inte dra ner mig utan endast lyfta mig.
 
Gissa vad? Ebba sover hos sin mormor inatt! 
Hon sov borta sist kvällen då Hugo föddes, hon är väldigt hemmakär och har helt enkelt inte velat sova någon annanstans än hemma och jag ser ingen anledning till att tvinga bort henne när vi inte varit tvungna.
Känns konstigt att inte ha henne nära, 2,5 år sedan sist som jag var borta från henne en natt ju. Mysigt för henne att få all uppmärksamhet själv och jag gissar att hon kommer känna sig otroligt stolt imorgon när hon vaknar <3
 
Resten av kvällen tänker jag inte lyfta ett finger, min hjärna behöver återhämtning och vad passar väl bättre än att slö-titta lite på sex and the city? Alldeles lagom avancerat ;)
 
Sist hon sov borta och första mötet med lillebror<3
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0