En fredagsmorgon i lugn och ro.

Godmorgon fredag!
 
Jag jobbar precis hela helgen och kommer inte träffa barnen många timmar alls så jag får passa på att försöka hitta på något lite extra idag istället. Om plånboken tillåter så tänkte vi ta tåget till Göteborg med en kompis och kolla vad det finns för gratisaktiviteter där när det är kulturkalaset och allt. Det är så himla tråkigt att pengarna ska styra så mycket, jag längtar något otroligt till att bostadsbidrag och underhållsbidraget har börjat komma in för då kanske jag har lite mer på konto iallfall.
 
Barnen sitter för en gångs skull lugnt uppe på Ebbas rum och målar och kollar på markoolios musikvideos, han är lite av en idol för dom bägge två. Det hör inte till vanligheterna att hinna duscha på morgonen, det brukar vara kaos mellan syskonen och mycket spring i benen hos dom båda. Jag passar på att njuta lite extra och dra ut på morgonbestyren och sätta mig i soffan med en kopp kaffe istället <3
Godmorgon!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0