En till förändring.

Godmorgon.
Herregud vad jag sovit dåligt inatt, vart sådär sjukt klibbigt inne och jag har mest legat och vridit på mig och kollat klockan. När Hugo sedan vaknade runt halvsju så sov jag tungt och de kändes riktigt jobbigt att stiga upp ur sängen. Bara att försöka hinka kaffe, hoppa in i en dusch och äta ordentlig frukost innan man ska bege sig bort mot jobbet senare.
 
Helt otroligt att sommarlovet verkligen börjar gå mot sitt slut, Ebba ska skolas in på fritids i veckan som kommer och Hugo ska tillbaka till dagis. Jag kan inte för mitt liv förstå att min unge ska börja skolan. Innan han vi kunnat tagit lediga dagar hur som helst men nu har hon skolplikt många år framför sig.
Hon är spänd över förändringen, spänd för att få börja fritids redan till veckan och skaffa sig nya vänner.
Jag undrar även hur Hugo ska reagera över att bli själv kvar på dagis, innan har han ju haft tryggheten i storasyster och nu får han klara sig på egenhand framöver.
De blir mycket förändringar för mina älsklingar på kort tid <3
 
Tänk vad hon växt!
 
 

Kommentarer
Angus

Du har så vakcra barn!

Svar: Tack <3
Emmelie

2014-08-03 12:32:04
URL: http://www.angusfoto.blogg.se
Anna

Nu vet jag att jag inte känner dig och bara kan utgå från det jag läser i bloggen. MEN, jag måste säga att jag tycker att du är stark. Du engagerar dig i dina barn, du ser till att de är lyckliga och du är mån om att de ska må så bra som möjligt i en svår situation. Du orkar genomföra dagar som ger dina barn glädje när du men all sannolikhet vill lägga dig i sängen och gråta.
Du verkar vara en otroligt fin mamma till dina barn och det ska du vara stolt över!
Hoppas inskolningen går bra och jag är alldeles säker på att båda barnen kommer att fixa det galant!
Ha en fin dag! Kram från dalarna.

Svar: Tack så hemskt myclet för de orden<3 jag anstränger mig som bara den för att de ska få de så bra som möjligt . Kram till dig
Emmelie

2014-08-03 13:50:53
michaela- mamma till två små ♥

Ljuvliga lilla vän ♥ Hon är något att vara stolt över, stora lilla Ebba.

Svar: Tänk att den ungen räddade mig från både de ena och det andra, hon lärde mig vad kärlek var och fick mig förändra mig totalt. Älskade unge <3
Emmelie

2014-08-03 20:08:58
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/
Yohannas.se

Verkligen en fin liten tjeja det där...! Å vad bra du klarar allt, måste jag säga, precis om ovanstående talare...!!

Svar: Jag försöekr men gång på gång grips jag av panik och oro inför vad som komma skall. Jag vet fortfarande inte hur jag ska lösa saker och ting men jag kan inte göra något åt situationen förens jag vet om skolan, så får snällt vänta.. Kram <3
Emmelie

2014-08-03 21:17:09
URL: http://maiplunevermind.blogg.se/
Yohannas.se

Nej det är hemskt när man är reserv, man har ingen aning...... Kram !!!

2014-08-03 21:30:48
URL: http://maiplunevermind.blogg.se/
Emelie

Jag kikar in här då och då och måste hålla med om att du är otroligt stark! Keep up the good work. Sen vill jag flika in att skolplikten gäller från å med åk 1, så fortsätt du att ta lediga dagar om du har möjlighet! :)

Svar: Haha skönt :)
Emmelie

2014-08-04 07:51:15


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0