Jag lär bli gråhårig.

Jag visste att jag skulle bli gråhårig av att pendla men inte trodde jag att det skulle ske redan första veckan!
Sj fortsätter att briljera med sina tågtider och andra dagen hem blev jag 45 minuter sen, men idag slog alla rekord för jag satt och väntade i FYRA timmar på att komma till skolan.
Gång på gång blir det så här och jag blir lika arg varje gång på hur dåligt informerat det är och varför det ska vara så förbannat svårt att få ordning på tågtrafiken i Sverige.
Jag och tre tappra tjejer väntade tålodigt och hann gå på lite av dagens föreläsningar, men det blev bara iprincip att åka till Skövde och vända.
Nu pausar jag från allt vad studier heter under resten av kvällen och kör igång med nya krafter imorgon då det blir dags att börja läsa på ordentligt inför måndagens seminarium, mitt första någonsin!
 
Fredagsmyyyyys!
 

Kommentarer
Hanna

Vad är det ni ska prata om på seminariet? Ha en trevlig helg :)

Svar: Vi ska typ prata om omvårdnadens fyra bergrepp. Diskutera dom genom fyra fall som vi fått till oss . Jag är nervös!
Emmelie

2014-08-30 07:39:31
Emmelie

Ja pendla med tåg är helt värdelöst. Åkte till tåg till högskolan i två år, vet inte hur många gånger det blev ersättningsbuss istället.

Svar: Ja men det suger! Fy , som om inte pendling är jobbigt som det är menar jag. Järnvägarna är under all kritik!
Emmelie

2014-08-30 19:36:10
URL: http://mildarabarber.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0