Lördag.

Lördagsmorgon, lugnt och inget syskonbråk alls eftersom Ebba är iväg men ett tomrum i hjärtat.
Har en liten gosse som sitter här framför film och påpekar gång på gång att han minsann vill ha chips till frukost och tycker sin mamma är fruktansvärt dum som säger nej till den briljanta idén.
Vi ska snart sätta oss vid frukostbordet, göra oss ordning och gå ut och promenera hundarna innan vi ger oss av mot stan och alléloppisen. Det känns så himla trist att det bara är någon gång kvar innan det är slut för i år med den traditionen.
 
 
Usch kan inte låta bli att oroa mig även om det säkert är helt lugt. Men jag blev lovad ett sms när de anlänt till Borlänge inatt och jag har inte hört ett knyst. Gör mig mig orolig att något hänt och samtidigt irriterad att det kan vara så svårt att komma ihåg att skicka ett litet sms med ordet "framme" för att jag ska kunna vara lugn.
 
Detta inlägget tog lång tid att skriva, nu ska hundarna ut.
Kram på er.
 
 
 

Kommentarer
Madeleines.se - Fotoglad Bröllopsplanerande Mamma

Fina du, tack!!

2014-08-09 11:48:18
URL: http://madeleines.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0