Oväntad egentid.

Herregud hela morgonen har gått i rasande fart!
Båda barnen är lämnade på två olika ställen  i stan och Ebba ska för första gången få vara ett par timmar ensam på fritids och det känns stort både för henne och mig. Jag hade räknat med att vara med vid inskolningen idag och blev paff när jag helt plötsligt fick lite egentid mitt på dagen här hemma. Passar perfekt, jag ska fortsätta rensa i mina saker och se vad som ska säljas, skänkas och slängas bort. Är ett kaos i alla lådor och innanför alla dörrar, jag har en tendens att ha det ganska städat utåt sätt men så fort man öppnar något så märker man vilken kaos det egentligen rör sig om.
Ska alltså passa på att sätta på hög musik och få gjort lite nytta innan barnen ska hämtas igen.
 
Önskar er en fin dag allesammans!
 
Chezter är rätt ynklig för tillfället <3
 

Kommentarer
Hanna

Håller tummarna för att du får ett positivt besked idag angående utbildningen!!! Kram

Svar: Tack <3
Emmelie

2014-08-06 12:06:20
Yohannas.se

Idag har jag fått mitt besked om kurserna jag sökt, du bör ha fått besked också?? Är du ännu reserv, eller kanske har du tur och redan har kommit in på något ???????

Svar: Jag kom inte in.. Är så fruktansvärt ledsen. Jag behövde de lilla ljuset och kämpa mot.
Emmelie

2014-08-06 20:48:12
URL: http://maiplunevermind.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0