Tre timmar tidigare än väntat <3

 
 
Känslan av att komma hem tre timmar tidigare än väntat <3
Vi i vår studiegrupp arbetade effektivt igår och hade bara lite smågrejer kvar att fixa på arbetet idag, så istället för att ta tåget hem som åkte halvfyra så kunde jag åka redan vid halvett, visst har vi en hel del kvar att förbereda men det kan alla göra var och en för sig och på hemmaplan. Kändes helt fantastiskt att få komma hem så mycket tidgare och få en hel eftermiddag med barnen. Vi fick levererat hemmagjord äpplepaj av min mormor som vi åt ute på uteplatsen eftersom solen tillochmed behagade att skina på oss.
Imorgon blir det istället en heldag i Skövde men jag har turen att ha en mormor som hämtar hem Hugo i tid och en kompis som tar med sig Ebba. Jag är så himla tacksam för det, kan jag fortsätta få den hjälpen och stöttningen så är det kanske inte en omöjlighet att klara detta trots allt.
 
Nu ska jag förbereda så att allt är klart inför morgondagen, packade nyss Ebbas första idrottskläder ner i hennes nya väska. Det känns så galet stort att hon börjat skolan, har idrottslektioner och blivit så himla stor. Vart har min lilla bebis tagit vägen? Skoltjej, sannslöst <3
 
 
 

Kommentarer
Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Men oh vad härligt att få komma hem tre timmar tidigare. Jag hoppas jag med lyckas flexa hem tidigare snart har 5,5 timmar flex tid på kontot som måste försvinna på tre veckor annars skänker jag bort de timmarna (ska ju byta jobb) och det vill jag ju inte. Men är själv på jobbet så har ingen som kan stanna kvar. Men nästa vecka hoppas jag.

Grattis till utbildningen också. Så kul med ssk som jag är :-D

Svar: Jasså är du ssk? Vad spännande. Vad jobbar du inom och vad ska du byta till?:)
Emmelie

2014-08-28 21:41:01
URL: http://lottizdays.se
Angus

ser uppskattat ut av hela familjen! :)

Svar: Ja de var verkligen skönt att komma hem tidigare och få extra tid med barnen ❤️
Emmelie

2014-08-29 11:39:26
URL: http://www.angusfoto.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0