Är det inte typiskt?

Är det inte typiskt?
 
Oftast innebär högskolestudier att vi har väldigt mycket föreläsningar som är frivilliga och få obligatoriska moment. Är det inte då typiskt att både Ebba och Hugo blir sjuka under min praktikperiod då jag absolut måste vara på plats för att bli godkänd i kursen? Och dessutom pricka in och bli sjuka samtidigt som Johan är i Syd Afrika och ej kan vabba med dom heller. Jag är så grymt tacksam att både min mamma och mormor ställer upp för mig så denna veckan och hämtar o hjälper mig så gott dom kan. I måndags var Hugo hos mormor istället för på dagis och imorgon blir det Ebbas tur eftersom hon legat på febergränsen tillochfrån och är rejält förkyld. Nu hoppas vi att vi är av med alla baciller tills helgen bara.
 
Nu ska jag fortsätta med tvätten och packa skolväskan full med kurslitteratur i hopp om att kan få ordnat lite på uppgiften på tågresan imorgon.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0