En fin söndag.

Igår var en såndär fin dag då mina hjärnspöken höll sig långt borta och en dag då jag bara njöt av nuet. Efter att jag promenerat ner och lämnat Ebba på hennes sista gymnastikträning för i år så tog jag med mig Hugo till stationen och överasskade honom med att berätta att vi skulle ta tåget till Göteborg. Det var en lycklig treåring som hoppade på tåget och satt glatt och pratade hela resan. Mysigt att för en gångs skull få göra något själv med Hugo, offtast är det Ebba som får möjligheten. Vi gick och vandrade i stan tillsammans med en miljon andra människor och jag känner mig grymt stressad när det är så mycket folk, är tacksam jag bor i en mindre stad för jag hade nog aldrig klarat av att bo med så mycket människor.
Det bästa med hela resan var helt klart själva tågresan och klubban han fick köpa, mamman hittade bara två julklappar så jag är fortfarande inte klar med klapparna.
 
Väl hemma igen så möts vi av Ebba som varit hos morfar och valt ut en gran i skogen.
 Stoltaste ungen som kom hem och en stolt mamma som efter mycket kämpande fick burit in granen, fått i den i foten efter jag sågat av kvistar med brödkniven.
Kanske inte så jag skulle klätt granen om jag fick bestämma, men julen är till för barnen och dom tycker resultatet blev jättebra, och då är jag nöjd också <3
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0