Förhoppningsvis en bättre dag än igår.

Vissa dagar känns allt bara tufft mentalt och igår var en sån dag, idag är en ny dag och då  är hjärnspökerna förhoppningvis är under kontroll igen.
Jag kan inte sätta ord på vad det är som utlöser att jag mår dåligt, men ibland börjar bara min hjärna gå på högvarv och överanalyserar och vänder på varje litet ord människor säger eller inte säger till mig.
 Under hösten och vintern så kommer dessa perioder mer ofta, jag behöver mer ljus för att må bra helt enkelt.
 
Nu börjar egentligen julledighetenpå riktigt, barnen är lediga och studierna får jag sitta med under kvällarna. Jag har fortfarande en massa julklappar kvar att köpa, så tanken är väl att gå ner till stan idag och se om man kan hitta ett par till paket till. Det ska bli skönt när julen är över och man kan fokusera på annat, jag gillar inte köphetsen alls och köper nästan bara till baren men eftersom dom båda två nyligen fyllde år så har jag väldigt svårt och veta vad tusan jag ska köpa nu?
 
Hoppas på en bättre dag än igår, ska ta vara på det fina i vardagen och släppa de tuna tankarna som förhoppningsvis bara är hjärnspöken ändå.
Att titta på dessa två, de hjälper!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0