Fredagsmys.

 
Godkväll.
Härligt att varit hemma i Alingsås och studerat idag, jag har skrivit som bara den men tyvärr saknas det forfarande en halv sida innan jag kan känna mig färdig. Jag tycker det är sjukt svårt att skriva på en sån hög nivå och försöka ordbajsa fram något som  sedan ska bedömas känns inte helt okej.
Väl hemma igen så fick barnen göra middagen - hemmagjod pizza!
Det var poppis att få vara med och hjälpa till men det blev en hel del sura miner när det bråkades om vem som skulle göra vad. Att de alltid ska bråkas om småsaker mellan dessa två syskon, jag hoppas inerligt att det lugnar ner sig inom kort.
 
Tusen tack till er alla som lämnat grattis hälsningar angående vinsten, så himla kul med människor som kan glädjas åt andra och ansåg att jag var en värdig vinnare.  Jag ser så fram emot att få hem paketet och  få se barnens ansiktsuttryck när det öppnar det på julafton.
 
Nu väntar fredagsmys och idol och ikväll hejar vi på Mollie!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0