Ingen bra start.

Morgonen kunde knappast börjat sämre...
Fick sms inatt från barnens pappa där det står att han är sjuk och ej kommer kunna hinna komma hit så jag kan ta mig till Skövde till dagens seminarium. Jag får chansa att ta ett senare tåg och hoppas jag blir insläppt trots att jag blir tjugo minuter sen, typsikt att sånt här händer på obligatoriska skoldagar.
Får hoppas resten av dagen blir bra och löser sig på bästa sätt trots att morgonen började som den gjorde.
 
Igår hade jag en välförjänt hemmadag och fick gjort lite nytta här hemma. Överdrivet mycket plugg blev det inte alls men ibland behöver man faktiskt tillåta sig själv att göra annat. Hugo hämtades hem tidigt och vi hann tillochmed med lite utelek innan det blev mörkt. Man är inte bortskämd med att vara hemma under dagens ljusa timmar och när det väl händer så känns det lite extra lyxigt helt enkelt.
 
Denna lilla solstråle ger mig så mycket glädje i livet!
 
 

Kommentarer
MATILDA

så söta bilder :)

Svar: Åh tack =)
Emmelie

2014-12-09 18:27:44
URL: http://matildays.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0