Jag vann?!

Godmorgon.
 
Loggar in på bloggen och möts av världens besöksrekod och undrar vad tusan som kan ha fått min statestik skjuta i höjden på så vis?
Möts i kommentarfältet att jag vunnit ett helt fantastiskt kök i Lindas julkalender till värde av 2700kr!
Jag kan inte med ord beskriva min tacksamhet för denna vinst, som  ensamstående tvåbarnsmamma som dessutom studerar så är pengar det sista jag har i överflöd om man säger så. Jag hade aldrig haft möjlighet att ge dom en julklapp som denna och har haft lite panik inför julklappar detta år faktiskt. Nu kommer de få världens finaste paket och julen är räddad.
Nu kan jag satsa på att köpa smågrejer som de kan ha till köket och kan släppa oron över hur det ekonomiskt ska gå runt.
Tusen tack för vinsten!
 
 
Nu ska jag stressa vidare denna morgonen, att skriva ett arbete står på schemat och jag kommer behöva proppa kroppen full med både koffeintabletter och kaffe för att klara dagen.
Dagen kunde ju inte börjat på ett bättre vis iallafall <3
 

Kommentarer
stin

Grattis Mimmi!! Så jäkla roligt att rätt person vann för en gångs skull!!!

Svar: Jag är så himla lycklig!
Emmelie

2014-12-05 07:06:19
Lina

Åh men stort grattis!! Det här förtjänade du för allt ditt slit!
Du är otroligt inspirerande!

Stor kram!

Svar: Jag blev jätteglad. Tack för dina fina kommentarer du lämnar titt som tätt <3
Emmelie

2014-12-05 08:01:21
Tina

Stort grattis till vinsten !! Vad glada dina barn ska bli <3

Svar: De kommer bli överlyckliga!
Emmelie

2014-12-05 09:06:26
ERINA - Mamma till pseudotvillingarna Wilmer & Wilma

Stort grattis till dig, jag har också en julkalender och jag älskar när man lyckats dra en vinnare som verkligen uppskattar sin vinst och det lyser rakt igenom hur glad man blir. Oj oj oj detta var du verkligen värd. GRATTIS!

Svar: Åh va glad jag blir av dessa orden, tack snälla du!
Emmelie

2014-12-05 09:56:10
URL: http://www.erinatomasson.blogg.se
Lina

Åååå men va roligt - stort grattis till dig! :D

Svar: Tusen tack :D
Emmelie

2014-12-05 10:07:02
URL: http://helbraflinga.blogg.se
Malena

Underbart!:)

Svar: åh tack, jag är så glad!
Emmelie

2014-12-05 12:27:09
Christina

Stort grattis till dig! Jag tävlade på köket för att kunna ge till en person jag vet inte har råd. Håller med resterande om att det är extra kul när vinster går "rätt" person!! Grattis :-)

Svar: Vad fint gjort av dig att tävla för att tänka på andra. Och tusen tack för dina ord, jag är jätteglad att jag vann <3
Emmelie

2014-12-05 17:11:15
Elin

Åh va kul, Grattis! :))

2014-12-06 08:55:27
K- S

Grattis!

Svar: Åh tack så mycket =)
Emmelie

2014-12-07 20:11:22
URL: http://dinkelhoppare.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0