Julaftons kläder.

Här ser ni kläderna barnen ska ha på julafton för i år, att få dom att hitta något de båda gillade var inte enkelt vill jag lova. Ebba stod länge och drog i ett sånt där underkläder-set som var spetsig, rosa och väldigt genomsynlig, jag förklarade att den kunde man minsann inte ha som julklänning och efter ett tag gav hon med sig och valde istället denna. Kanske inte mammans förstahandsval alls, men det är ju hon som ska få välja. Det är sällan Hugo vill ha annat än klänning på högtider, men denna gången föll faktiskt denna tröja honom i smaken.
 
Får se vad dagen har att erbjuda, jag känner mig lite nere och i vanlig ordning så går hjärnan på högvar. Det är därför extra viktigt för mig att hålla mig sysselsatt för att inte tänka för mycket. Det är som tankarna man trängt undan tidigare under hösten har börjat komma ikapp en nu när man saktar ner tempot och sedan är ju mörkret en stor bidragande faktor. Men, nu går det mot ljusare tider - jippie!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0