Perfekt för de pyssliga.

 
Hur söta är inte dessa små då?
Ebba fick en paketkalender med ett litet dagligt pyssel fram tills julafton och det är ju perfekt för en liten pysseltjej som henne. Synd bara att hon har en mamma som är nästintill totalt opysslig och inte gillar det minsta att sitta och sysselsätta mig med sånt här. Jag försöker att göra det med jämna mellanrum för hennes skull, men jag tycker verkligen inte det är roligt alls.
 
Barnen ligger redan nerbäddade i sina sängar, det har vart en dag med dop och det tar alltid lite på krafterna att vara bland så många människor. Dessutom har ju mamman i familjen en förbannad etikuppgift som ska göras färdig så jag är i akut behov av denna egentiden idag vill jag lova.
Önskar er en fin lördagskväll!
 

Kommentarer
Angus

Naaa va söta! :)
tack! Kan inte fatta att jag vann av alla dessa tälande mänskor!

Svar: Jag vann de stora barnköket! Helt otroligt :)
Emmelie

2014-12-06 19:58:05
URL: http://angusfoto.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0